zaterdag 3 augustus 2013

Momentje ......



Deze zomer is het stil op mijn blog …. Ik zit midden in een verhuizing. Ons Nieuwe huis is compleet gestript en zit nu in de opbouwfase. Al mijn spullen zijn ingepakt in dozen of staan bij de verhuizer in opslag. Het zal nog zeker 4 weken duren voordat ik weer aan de slag kan … en ik stroom over van inspiratie!! Dus heb ik toch wat spullen gekocht om weer stempels te ontwerpen, en te snijden. Zodra het mogelijk is laat ik weer wat zien.
Voor iedereen fijne zomer! En tot snel!

3 opmerkingen:

  1. Oh wat herkenbaar, Anneke! Ook ik zat/zit midden in een verhuizing; mijn spullen zitten nu op een boot richting aruba waar ik zelf inmiddels 4 dagen ben... en ik zal nog zeker ruim een maand op mijn gutsen moeten wachten! Ik wens je veel succes met jouw verhuizing!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Karen,
      Dat was mij allemaal volledig ontgaan met alle drukte... jij naar Aruba! Wat gaaf! Ontzettend veel geluk en succes op dat mooie eiland! Ik ga je zeker volgen!

      Verwijderen
    2. En ik lees nu dat jij ook op een prachtige plek terecht bent gekomen. Geniet!

      Verwijderen