zaterdag 22 december 2012

Jutter




Je ziet hem of haar regelmatig op het strand, de strandjutter. Mooi strandhout maakt hem blij. Wie zou dit zijn? Misschien is het Rik hij woont op  Terschelling op zoek naar Zout hout. Of Maarten van Texel zoekend naar Jut hout. Ik zoek ook strandhout in mijn vakantie. Ik heb er een tafel van gemaakt en wat mooie lijsten.. Binnenkort heb ik voor een project een afbeelding van een jutter nodig... en dan maak ik er één. Hoe simpel kan het zijn.






Mijn werk in lijsten van Wad hout. http://www.annekehvisser.exto.nl/


You see him or her regularly on the beach, the Beachcomber. Beautiful beach wood makes him happy. Who could this be? Maybe it's Rik he lives on Terschelling looking for Salt timber. Or Maarten van Texel seeking Jut wood. I'm also looking for wood in my beach vacation. I have already created a table and some nice lists.
Soon I will have a project image of a beachcomber needed....
and then I got one. How simple can it be

3 opmerkingen: